Real-time Queue Management System

Samospráva

Řešení Real-time Queue Management System  se zabývá řízením a správou front na úřadech, pobočkách bank a dalších institucích (cizinecká policie, městské úřady - SPZ, řidičské průkazy, pasy), kde nahrazuje stávající systém výdeje pořadových čísel s lístky.

Více informací
Real-time Queue Management System
Přidanou hodnotou řešení pro občany jezpříjemnění návštěvy zmíněných institucí a především omezení čekací doby před poskytnutím veřejné služby.

Real-time Queue Management System  mění současný lístkový systém na digitální řešení, které činní čekání ve frontě efektivnějším, uživatelský přívětivým s výhodami pro úřady a instituce, kde klienti čekají.

Hlavní výhodou řešení je, že klient nemusí fyzicky čekat v budově, ale pomocí systému integrovaného do nové či stávající mobilní aplikace dostane zprávu (push notifikaci), která jej informuje, jaký je aktuální stav fronty a kdy asi přijde na řadu, pokud se do fronty zařadí. Dle této informace si klient buď může naplánovat svou cestu (do fronty se zařadí bez fyzické přítomnosti u přístroje vydávající pořadové lístky), nebo pokud již v blízkosti je, ví, kdy přijde na řadu bez fyzického sledování čísel na obrazovkách.

Díky tomu, že náš systém může také využívat údaje z aplikace, lze identifikovat klienta, který ve frontě čeká. Na základě aktuálních potřeb tak lze dle definovaných charakteristik upřednostnit určitou skupinu klientů.

Online data z Real-time Queue Management Systemu lze anonymně sledovat a vyhodnocovat. Tyto podklady lze následně vhodně využít pro optimalizaci poskytovaných služeb a hodnocení jejich efektivnosti.

 

 

Zpět na přehled projektů

Líbí se vám tento projekt?

Kontaktujte nás